Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения, впечатления, наблюдения за 147/156/GT относно обяви в сайтове.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Valenses Покажи съобщение
    Аз бих могъл да я погледна, но към 1ви септември, че не съм в града още.

    Мии колега малко е далеч във времето , но мерси все пак
    Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
    Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

    Comment


    • Първоначално публикувано от alfa_romeo_forever Покажи съобщение
      Колеги , някой знае ли този екземпляр http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...9&slink=4cuqq6

      Много ми допадна , ако някой има информация , ще се радвам да я сподели !

      ПП: понеже ми доста доста далеч някой колега от Шумен и региона ако има желание и възможност може да я погледне и да сподели после
      Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
      Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

      Comment


      • Първоначално публикувано от alfa_romeo_forever Покажи съобщение
        Ква е тая тесла бе брат...?
        Аз пък си харесах едно ГТ...и май пак ще се върна в раздела...)
        п.п...тия 159-те...много умрели бе....)
        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

        Comment


        • И аз такава дилема имах...
          Догодина като ми омръзне 156цата и събера някой лев се чудя дали да минавам на 159 или ГТ...
          И се разчетох в чуждите форуми, да прочета мнения на хора, които са имали и карали и двете...

          http://www.alfaowner.com/Forum/gener...159-vs-gt.html

          Ето това е много интересна тема, ако знаеш английски.
          Ако не знаеш мога да ти обобщя с две думи: хората казват, че ГТ-то е по-приятната кола за каране, а 159ката е прекалено обикновена и скучна.

          Моето мнение е, че и ГТто ще е доста по-евтино за притежаване и поддържане, знаем му грижите - едно предно окачване дето вече се прави за 300 лева и това е.
          159ките обаче имат доста повече и по-скъпи грижи...
          Отделно и горят много, понеже са тежки, и не вървят.

          Та съм си решил ГТ да взимам, само да видя дали ще е 3.2 или тънкия джоб ще надделее и ще се примиря с някой гаден тракалник...
          156 2.0TS

          Comment


          • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
            Ква е тая тесла бе брат...?
            Аз пък си харесах едно ГТ...и май пак ще се върна в раздела...)
            п.п...тия 159-те...много умрели бе....)
            59-ката има возия и вид .. и толкоз
            Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
            Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

            Comment


            • 1.8 TS, ако можеш да караш толкова спокойно.
              Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
              Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
              Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

              Comment


              • 3.2 прави ГТ-то уикенд машина. Ако я ползвате за основна кола - няма да ви се получи.
                Now: 156 2.5 V6 24V
                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                Comment


                • Защо?
                  Разкажи малко впечатления за колата ако обичаш
                  156 2.0TS

                  Comment


                  • Защото разхода й е големичък, а мен лично ми е жал да й сложа газ, дори такава с по-бързи дюзи и т. н. По-добре да си ми клопа дизелчето и пролетта ще го доизтискаме до към 220-230 коня.
                    Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                    Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                    Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                    Comment


                    • Как се прави едно ГТ жтд 220 коня?

                      Как са т. нар. стейджове?
                      Примерно
                      Stage 1 - само ремап - 185 коня - 300-500лв
                      Stage 2 - турбо, кулер, ремап, хххх, 230 коня, Х хил.
                      лева
                      Stage 3 -........

                      Някой запознат може ли да обясни, да видим тея дето искаме бърза кола да си преценим дали да взимаме шестак и са се мъчим с газови извращения или да надуем дизел и да преглътнем тракането

                      Също какво става с надеждността и разхода при един такъв тунинг?
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                        Как се прави едно ГТ жтд 220 коня?

                        Как са т. нар. стейджове?
                        Примерно
                        Stage 1 - само ремап - 185 коня - 300-500лв
                        Stage 2 - турбо, кулер, ремап, хххх, 230 коня, Х хил.
                        лева
                        Stage 3 -........

                        Някой запознат може ли да обясни, да видим тея дето искаме бърза кола да си преценим дали да взимаме шестак и са се мъчим с газови извращения или да надуем дизел и да преглътнем тракането

                        Също какво става с надеждността и разхода при един такъв тунинг?
                        На тия въпроси най добре може да ти отговори Радо поморииския сервиза му Сринт ауто е в Горубляне малко преди центъра в дясно....ето това е негово творение....
                        https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...5&slink=4ggpek
                        Така като виждам май е започнал да те лови вируса.....не харесваше хич печките, а сега си започнал да ги заглеждаш, ако подкараш си улетел...)
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • Аз и сега не ги харесвам, ама почнах да не харесвам и газовите

                          Иначе тука два дена врътнах едни 150км на А4 3.0i Quattro... Еми шестака си е шестак, плавен ход, никакви вибрации, има сила от 1500 до 7500, як звук, подаваш газ и тръгва веднага...
                          А арезето сигурно е още по яко...
                          Ама пък са скъпи деба, като сложиш и 1500 лева за един хубав ГИ и отиват 15к лева.

                          А тракалници има за 5к, още 2-3 хиляди да стане 230 коня и ще се правя на глух и ще почна да се самoубеждавам и аз колко са яки дизелите
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                            Как се прави едно ГТ жтд 220 коня?

                            Как са т. нар. стейджове?
                            Примерно
                            Stage 1 - само ремап - 185 коня - 300-500лв
                            Stage 2 - турбо, кулер, ремап, хххх, 230 коня, Х хил.
                            лева
                            Stage 3 -........

                            Някой запознат може ли да обясни, да видим тея дето искаме бърза кола да си преценим дали да взимаме шестак и са се мъчим с газови извращения или да надуем дизел и да преглътнем тракането

                            Също какво става с надеждността и разхода при един такъв тунинг?
                            1. Турбина от 156 20в
                            2 кУлер
                            3. генерация на 63мм ( поне)
                            4. Настройка

                            Резултат 210-220 , ако напънеш може и 230

                            Груба сметка - около 3к Български пичОлевкоцви

                            ПП : Има и начин да си хибриднеш твоята турбинка , въпреки че е малка тя и пак може да изкараш около 210 кончета виж http://clubalfaromeo.com/forum/showt...=61624&page=15 последните коментари
                            Last edited by alfa_romeo_forever; d.m.y г., 23:54.
                            Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                            Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от alfa_romeo_forever Покажи съобщение
                              1. Турбина от 156 20в
                              2 кУлер
                              3. генерация на 63мм ( поне)
                              4. Настройка

                              Резултат 210-220 , ако напънеш може и 230

                              Груба сметка - около 3к Български пичОлевкоцви

                              Интересно...
                              В такъв случай, така и така ще сменяш кулер, съединител и генерация, не си ли заслужава да сложиш направо по-голямо турбо и да гониш 300 коня, като оная 147мица от клипа на бричка...
                              Стоковата помпа и дюзите трябва да стигнат, нали?
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                                Интересно...
                                В такъв случай, така и така ще сменяш кулер, съединител и генерация, не си ли заслужава да сложиш направо по-голямо турбо и да гониш 300 коня, като оная 147мица от клипа на бричка...
                                Стоковата помпа и дюзите трябва да стигнат, нали?
                                не мисля ..
                                Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                                Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                                Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                                Comment

                                Working...
                                X